onsdag 26 november 2008

Ordlös onsdag - En härlig dag



Fler ordlösa bilder hittar du HÄR!

6 kommentarer:

Ninni sa...

Varmt ser det ut att vara! Härlig vy!Bara himmel och sand!
Kram Ninni

Anonym sa...

Var det där Erika hade bakfickorna fulla av sand? För isåfall har jag ju nästan varit i en öken.

Anonym sa...

Vad är mysig parfym? Jag och Ellinor var på Body Shop och luktade igår. Deras nya Vanilla Spice bodybutter luktade mums och juligt. Så man kan bara använda det en månad innan det är fel doft för säsongen. Men annars. :)
Om du mot förmodan skulle ringa mig idag så ring till mitt gamla mobilnummer, LG'n är urladdad och laddaren är hos dig. :P Pussochkram till den bästa mamman jag någonsin haft!

Tant Malin sa...

Häftigt foto! Jag skulle gissat att du hade varit i Sahara om det inte stod Danmark på etiketten!

Herr D sa...

Många härliga bilder på denna blogg måste jag säga :-) keep up the good work.

annalarssonphotography sa...

Många fina bilder hittade jag hos dig! :)

Jag säger som Herr D - keep up the good work! :)